Hartelijk dank voor het indienen van je klacht. We willen je graag laten weten dat we je klacht succesvol hebben ontvangen en dat we er direct mee aan de slag gaan.
Ons toegewijde team van interne klachtexperts zal grondig onderzoek doen naar de aard en omvang van je klacht, met als doel deze zo spoedig mogelijk op te lossen.
Het onderzoek zal resulteren in een beoordeling van je klacht, waarbij we zorgvuldig zullen kijken naar mogelijke oplossingen. Indien we je klacht direct kunnen oplossen, zullen we dat meteen doen. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan houden we je op de hoogte van de voortgang en zullen we samen met jou bespreken hoe we verder gaan.
We begrijpen dat dit een vervelende situatie voor je is en we willen je verzekeren dat we ons uiterste best doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Mocht je in de tussentijd vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@dakprofijt.nl of telefonisch via 085 13 08 54 4.
We streven ernaar om je klacht naar volle tevredenheid op te lossen, zodat je in de toekomst weer tevreden gebruik kunt maken van onze dienstverlening.
Met vriendelijke groet,
Team Dakprofijt