Bedankt voor het melden van uw klacht
Wat gebeurt er nu?
Wij hebben uw klacht succesvol ontvangen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Onze interne experts op het gebied van klachten zullen uw klacht onderzoeken. Hierbij wordt onder andere gekeken naar de aard en omvang van de klacht en hoe wij deze kunnen oplossen.
Op basis van het onderzoek wordt er een beoordeling gemaakt van de klacht en wordt er gekeken naar mogelijke oplossingen. Als de klacht opgelost kan worden, zullen wij dit direct doen. Als er meer tijd nodig is om de klacht op te lossen, zullen wij u hierover informeren en de voortgang met u bespreken.
Wij begrijpen dat dit voor u een vervelende situatie is en doen ons uiterste best om deze zo snel mogelijk op te lossen. Mocht u in de tussentijd vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken via info@dakprofijt.nl of door te bellen naar 085 13 08 54 4.
Wij hopen dat we uw klacht naar volle tevredenheid kunnen oplossen en dat u in de toekomst weer tevreden gebruik kunt maken van onze dienstverlening.